Pre každú z nás je výber svadobných šiat veľmi dôležitý. Avšak čo ak svadobný salón nie je ideálny? Prečítaj si zlú skúsenosť nevesty Ivetky, ktorá by druhýkrát zvážila kúpu šiat v tomto svadobnom salóne.
Svadobný salón bez overenia
„Mala som predstavu o krásnych, jednoduchých svadobných šatách, ktoré budú lichotiť mojej postave. Jedny ma oslovili, vyskúšala som si ich a podarilo sa, našla som tie pravé. Svadobný salón ich ponúkal za sumu 550€. Rozpočet na jednoduché svadobné šaty som mala nižší, a preto som sa slušne opýtala na zľavu, ktorá mi bola nakoniec po telefonáte s p. majiteľkou poskytnutá. Nebolo o čom a šaty som si chcela zakúpiť. Platba kartou mi nebola poskytnutá, tak som si ich nezakúpila ihneď. Dohodli sme sa, že sa po šaty určite vrátim. Po nejakom čase som sa vrátila do salónu s hotovosťou, pri kúpe som dostala daňový doklad s popisom „predaj šaty“, trošku ma zarazilo, že tam nebol aspoň nejaký špecifický kód šiat, no nemala som potrebu to riešiť.
V tom čase som musela zo zdravotných dôvodov ASAP vycestovať zo Žiliny, tak som svadobné šaty ponechala u rodičov, bez vybalenia. Po mojom príchode späť k rodičom, som si svadobné šaty chcela opäť vyskúšať a ukázať nadšenej mamine.“ spomína nespokojná nevesta Ivetka.
Avšak zažila som nepríjemný šok. Svadobné šaty mali nedostatky ako odtrhnutý gombík, žmolky na saténe a diery na spodnej časti šiat.
„Samozrejme som okamžite telefonicky kontaktovala svadobný salón s vierou, že nastala niekde chyba a tieto šaty mali ísť na odpis a omylom „prišli ku mne“. Na začiatku hovoru som pani opísala môj dôvod kontaktovania. Mala som pocit, že pani okamžite vedela o koho a čo ide, avšak to mohol byť len môj osobný názor. Povedala mi, že som si svadobné šaty zakúpila vo výpredaji, na čo som oponovala, že šaty neboli výpredajové, ale len so zľavou, ktorú poskytla sama p. majiteľka. Prípadne, ak boli výpredajové, prečo ma neinformovali o poškodeniach priamo na mieste.“
REKLAMÁCIA
„Pokúšala som sa svadobné šaty reklamovať, avšak reklamácia bola zamietnutá skôr ako vôbec videli šaty. Čomu som absolútne nerozumela ako je možné, že e-mailom som podala reklamáciu a bola zamietnutá skôr ako som šaty stihla priniesť do svadobné salónu. Po odporúčaniach známych, som sa rozhodla podať podnet na SOI v príslušnom meste.“
Tam prišiel druhý absolútny šok, kde ma pani totálne vysmiala, že s nimi chodieva na kávu, takže mi môj podnet na SOI nepomôže.
„Pýtam sa, prečo ja musím mať takéto „šťastie“ so svadobným salónom, bola som veľmi sklamaná, pretože som mala vysoké očakávania od salónu. Avšak komunikácia so zamestnancami po zistení problému, bola veľmi nepríjemná, skutočne katastrofa. Na začiatku som stále dúfala, že toto celé je len nejaký omyl, ktorý sa vyrieši. Žiaľ tomu tak nebolo. Z celej tejto situácie som vyšla ako veľmi nespokojná, sklamaná a bez vrátenia peňazí. Bola som nútená navštíviť iný svadobný salón, avšak radšej som sa zamerala na skutočne overený svadobný salón.“
ODPORÚČANIE
„Ak by som mohla, chcem všetkým nevestám odporučiť – nepozerajte na vrchný pozlátok svadobného salónu, pretože môžete dopadnúť ako ja. A verte mi, že toto zažiť nechcete. Hľadajte svadobný salón, ktorý je overený. Prípadne si vopred preštudujte reklamačný poriadok. Za žiadnej situácie, neodchádzajte so šatami, ak ste si ich v deň odberu kompletne neprezreli. Pri kúpe už použitých šiat, žiadajte všetky informácie o nedostatkoch a poškodeniach.“ spomína nespokojná nevesta Ivetka.
Nedopadni ako Ivetka a prezri si našu ponuku overených svadobných salónov, kde sa ti podobná situácia určite nestane. Buď obozretná a riaď sa „radšej 2x meraj a raz rež“.
Prípadne, ak potrebuješ získať predstavu o cene svadobných šiat za prenájom alebo kúpu, čítaj tento článok.